tisdag 8 september 2009

Förkylningen är på väg att försvinna och med att den är på upphällningen så är fiskeladdningen på uppåtgående. En liten parantes är att jag har falsksång delux i öronen medan jag ska försöka skriva. Idol är på tvn. Blev inte helt lätt det här.
Nog om det. Som sagt laddning är skyhög och som ett brev på posten så ska man fiska med slöjdaren och flugfiskaren Big Bengt i morgon. Även Dala o P-A dyker upp. Kommer bli ett mäktigt möte när giganternas giganter ska svinga linor tillsammans.
Annars har det inte hänt så mycket. Har varit och avverkat det nu mera sedvanliga kaffe o fiskesnacket hos Hjerts.
En tanken slog mig förut. Dom som läser detta och inte har samma intresse som en annan måste tro att man är en aning insnöad och det är jag iofs. Men så är det väl med alla intressen. Behöver inte utveckla det mer egentligen.

Nu kan det gärna få bli morgondag...

2 kommentarer:

  1. det är ju jättetrevligt att läsa om flugfiske även om man inte är intresserad.. det tycker jag i alla fall =)

    SvaraRadera
  2. Härligt. du är en klippa Sara! :)

    SvaraRadera