torsdag 10 september 2009

Totalt meyhem var det denna förmiddag. Ner med dottern till dagis för att sedan kasta sig handlöst in i ett röja upp huset prodjekt. Varför detta? jo för att kl 11.00 skulle sotaren komma och kl 11.30 skulle en nisse från mockfjärds fönster komma hit. Kan tyckas seriöst att göra detta bara för att dom skulle komma, men det såg lite väl lattjo ut här.
Efter att dom hade varit här så bar det av att hämta hem dagisbarnet. Sen kom friden.....en stund. Alla somnade inklusive jag. Men sen var det bara påt igen.
När fru Å kom hem så blev det grilligrilli, var gajvet. Bortsett från att jag var så förbenat trött så jag knappt orkade äta.
En gajven grej var att jag var och hämtade ett par kg Vätternkräftor som vi ska ha till lunch på söndag. Kan inte bli bättre Laxfiske och kräftskiva i ett. Kommer bli klockrent. Och efter rapporter som jag fått från Claes så sjunker älven i snabb tackt så det verkar som att förutsättningarna blir bättre och bättre

Men nu är det som vanligt. Har varit ganska loj hela dagen. Men nu när man borde gå och lägga sig, jo då är man pigg....märkligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar