söndag 29 november 2009

Kasta loss

Jag snakerollar lite =)

Även denna söndag så var jag och PA och träningskastade i Hästhagen. Måste säga att jag är ganska nöjd med mitt kastande. Dom flesta kast går riktigt bra, skulle vara längdkstningen som det är lite si och så med. 25m går skapligt men sen kör det ihop sig. Men i år så har jag tänkt att inte hålla på så mycket med längd för att dom förra vintrarna när jag sattsat på just det så har det av nån anledning gått ut över allt annat. Dvs har kastat ganska långt men kastat som en kråka när jag kastat på medeldistans. Nått som går extra bra är iaf mitt underhadskastande. Om man får vara lite kaxig så måste jag säga att jag är riktigt bra på det. Kastar nog längre under än överhads när det gäller kontrollerad kastning.
När det gäller PA så går det riktigt bra för han. Snart så är han i kapp och om en annan. Iaf om han fortsätter som han gör. Är grymt roligt när det blir flera som blir duktiga. Blir lättare att hjälpa varandra och så sporrar det till att bli bättre =) Nu kanske det låter som att man skälv skulle vara en guds gåva till kastandet men så är det inte riktigt. Men över medel ligger man nog iaf.....tror jag?!

Om man trycker på bilderna så blir dom större....om man nu vill det.

PA rollar loss han med

O iväg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar