onsdag 13 oktober 2010

En toppen tripp

Har precis varit på sjukhuset och genomgått en liten översyn av magen. Definitivt inget jag rekommenderar som partytrick. Att ha en slang med kamera nedtryckt i halsen är högst ohälsosamt. Domen blev iaf att magen var i topp skick. Känns bra för att med det så tror jag att jag kommer få ordning på skallen med.

Efter att inte fiskat på 2 veckor så åkte jag iväg i söndags eftermiddag. Var inte hundra på mig själv men jag tänkte att känner jag mig dys så är det bara att åka hem. Visade sig att denna lilla tur var ren kvalitet för själen. Vädret var strålande, fisken vakade för fullt. Jag fick 1 båge o 1 öring och tappade ett par fiskar. Visst var det kul att få lite fisk men det var det själsliga lyftet som var det mest glädjande. När vi (jag o PA) åkte hem så kände jag en glädje och ett lugn som jag inte känt på nästan 2 månader. Kändes lite som en vändning. Nu är det bara att hoppas att det var så. Fiskesuget har börjat komma tillbaka iaf och det är ett friskhetstecken om något.

Ska nog inhandla roadwalker rullen i dagarna som jag nämnt tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar