fredag 20 januari 2012

Bindarkväll o fotoskåpsbygge


Ephemera

I torsdags så var det bindningskväll med fiskegänget. Sen förra veckan så är det bindning o umgänge varje torsdag. Är kanon att träffas o få tjata av sig lie 1 gång i veckan. jag gjorde lite Sandsländor och nu så är jag färdig med dom bortsett från att det fattas några spent.

Gick och klurade på jobbet om hur jag skulle få bättre bilder på flugorna. Så när det tänkts färdigt och jag kommit hem så blev det fotoskåpsbygge. Papplåda, aluminiumfolie och lite färgade papper fick möta varandra o så vips så hade det blivit nått som jag tror ska göra bilderna något bättre. Plus att jag gjort ett"stativ" till kameran och nu ställt in slutare o bländare. Hoppas nu att detta ska bli bra, som minst bättre.


PA går igenom flugarsenalen
(Rutten mobilbild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar