torsdag 1 oktober 2009

Känns som att sesången är på upphällningen. Vädret är ju sådant att man inte blir så enormt fiske sugen. Eller ja, sugen är man ju alltid men att stå och frysa fingrarna av sig är inte riktigt det man går och drömmer om. Fast några vändor till blir det allt . Kanske lördag förmiddag, får se. Annar så börjar flugbindandet att dra lite men jag ska lugna mig lite. Gäller att ha nått i vintern att pyssla med. Sesången är ju inte helt till ända än, isen ligger ju inte.

Lite knasig är man men jag har redan börjat fundera på vart man ska ta vägen nästa sommar. Man borde nog lugna sig lite med det....men det går inte :-P

Annars händer det inte så mycket på hemma fronten bortsett från att jag börjar bli grym på att klä av och på ungar. För nu har jag börjat skola in jr på dagis och då ser min förmiddag ut så här. Ner med dottern till sitt dagis vid 8, sen hem 1 timme för att sedan gå ner med honom till sitt dagis. Efter att man varit där en timme bär det av hem igen och slappa lite ett par timmar. Sen bär det av igen för att hämta hem henne. Tycker nästan inte att jag gör annat än att gå upp och ner till dagis och klä av och på ungar. Men sånt är livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar