torsdag 21 januari 2010

Jag skrev senast om att uppladdningen har kommit igång. En som är ganska laddad är iaf PA. Han fällde en fin kommentar här om dagen. Han sa -Jag är så laddad så jag har börjat binda fantasiflugor. Vet inte vad man ska dra för slutsatts av det, kanske att han blivit galen....fiskegalen iaf. Att vi jobbar ihop hela dagarna gör inte saken bättre. Det diskuteras en hel del i ämnet. Det bästa vore nog bäst att bara lägga locket på i några månader.....men det är ganska fint att hålla på att trimma upp varandra till nån form av mental kollapps. Kan nog vara farligt att sluta tänka på det, vem vet när man minst skulle ana det så kanske man skulle börja intressera sig för heminredning, långkok, korsstygn, trav, spinnfiske eller nått annat hälsofarligt.

4 kommentarer:

  1. Långkok är fina grejer!

    SvaraRadera
  2. Det vet man ju att du är överjävlig på korsstygn så det kanske vore något... ;)

    SvaraRadera
  3. Jo jag har många strängar på min lyra =) men det ska vi tala tyst om.

    SvaraRadera