tisdag 1 mars 2011

Linparken nu top notch.


Nu är sista linan beställd. Blev en Guideline 4-cast till min #4. Nu så är hela linparken uppdaterad och jag är snart färdighandlad. Fattas en ny håv, min håller på att säcka ihop efter alla tunga fiskar som jag håvat ;) och så ska jag införskaffa mig en Hälleforskavaj (HH tröja) i munkjackeutförande.

Ska försöka ladda upp mig på bindandet. Har dok det mesta som jag behöver så jag behöver inte stressa med det. Ska göra lite förlängda kroppar nån kväll till Danica/Vulgata sen så är nog dom viktigaste flugorna bundna.

Har ett grymt behov av att få insupa lite vår, vårskog mer bestämt. Så jävla less på allt vad snö heter. O vem är inte det iofs...

En parentes. Nordkalotten är det bästa som visats på SVT på mycket länge. Grym känsla i det programmet. Ärligt o fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar