fredag 4 september 2009

En dag bara

Den här dagen kunde jag ha skrivit en stor avhandling i ämnet flugfiske....om jag hade fiskat dvs.
Men istället för roa mig med det så har det varit en dag i kategorin ointressant. Jag har varit i stan och gjort nyttiga saker. Åkte hem gjorde mat. Slog ner mig själv i skorna genom att ringa den avdelning i Bengtsboys som är och fiskar. Åkte tillbaks till stan och hämtade kinamat. Bla bla bla....
Fick iofs en kvalitetskopp kaffe hos Sara. Tror nästan att det var höjdpunkten denna dag.
Skulle även kunna skriva ett antal sidor om dagens väder men sammanfattar det med att det var total värdelöst skitväder
MEN I MORGON så är det fiske på agendan, gajvet. Då kan man äntligen få ta fram spöt som bara står och samlar damm. Har ju inte fått luft sen i tisdags stackarn. Och som kronan på verket, huvudet på spiken, pricken över i, gräddan på moset, ehh ni fattar, så ska knivfanatikern och bibindar experten Dala med. Hoppas bara blåsten kan ge sig lite. Har varit i mastigaste laget denna dag.

Nu blir det film...

3 kommentarer:

  1. tror det var höjdpunkten?????? ne nu du =) hoppas ni klara av promenaden hem och att jr tyckte äpplet var gott... ha en toppen dag imorgon uppe vid sjön/ pölen eller vad ni nu vill kalla det ;)

    SvaraRadera
  2. Okej då. Det VAR höjdpunkten. Nöjd ? :)

    SvaraRadera